දිනකට බිත්තර 03ක් ආහාරයට ගැනීමෙන් ඔබගේ ජීවිතයට කුමක් සිදුවේවිද..

අප දන්නා ආකාරයට බිත්තර වැඩිපුර ආහාරයට ගැනීම කොලොස්ටරෝල් වැඩිවීමට හේතුවක් වෙනව. එහෙත් බිත්තර අනුභවය හොදයි කියන්නේ කෙසේද.

180-186 mg අතර ප්‍රමාණයක කොලෙස්ටරෝල් ප්‍රමාණයක් බිත්තරවල අඩංගුවෙනව. ඊට පරිබාහිරව අක්මාව මගින් 1,000 – 2,000 mg ප්‍රමාණයක් ශරීරයේ උත්පාදනය කරනව. නමුත් කොලෙස්ටරෝල් සහිත ආහාර ගැනීමේදී අක්මාව විසින් නිපදවන කොලෙස්ටරෝල් ප්‍රමාණය අවශෝෂණය කරගැනීමට අක්මාවට හැකිවෙනව.

මෙයින් සදහන් වනුයේ බිත්තර ආහාරයට ගැනීමෙන් ශරීරයේ කොලෙස්ටරෝල් තත්වය ඉහල යන බව නොවෙයි. නමුත් වෙනක් ආහාර ගැනීමේදී එම තත්වය වෙනස්විය හැකි නිසා බිත්තර ආහාරයට ගැනීම සුදුසුද යන්න ගැටලුවක් මතුවේ

මෙන්න එසේනම් එයට විසදුම. ඔබ දිනකට දෙවරක් හෝ තුන්වරක් බිත්තර ආහාරයට ගැනීමෙන් ඔබේ සෞඛ්‍යයට ඇතිවන ප්‍රතිලාභ.

• පෝෂ්ය පදාර්ථයන්
විටමින් A, B6 සහ E, ටයිමයින්, රයිබොෆ්ලැලින්, ගෙතූන්, යකඩ, ෆොස්ෆරස්, සෙලේනියම්, මැග්නීසියම් හා බොහෝ වැදගත් සෞඛ්ය සංරචක බොහොමයක් බිත්තර වල අඩංගුවේ.


• පෙනීම වැඩිදියුණුවීම
මෙම බිත්තරවල ලුටීන් හා සයසන්ටින් අඩංගු වන අතර, එය දර්ශනය වී ඇති අතර හිරුගේ රශ්මියෙන් ඇස් ආරක්ෂා කරයි. ඇසේ සුද ඉවත් කිරීමේ අවස්ථා 50% කින් අඩු වේ.


• ප්රෝටීන
එක් මස් වර්ගයක් මුළුමනින් ම බිත්තර දෙකකට සමාන වේ. බිත්තර ආහාරයට ගැනීම මගින් ඔබේ ඇටකටු පෝෂණය සහ ඔබේ මාංශ පේශි ශක්තිමත් කරයි.


• ශක්තිමත් අස්ති
විටමින් ඩී සහ කැල්සියම් ඇටකටු සහ ඒවායේ තද ගතිය වර්ධනය කරගැනීමට උපකාර කරයි.


• බර අඩු කරවයි
හැඩය ලබා ගැනීමට අවශ්ය පුද්ගලයන් සඳහා අත්යවශ්ය වන්නේ බිත්තරවල කැලරි කිහිපයක් තිබීම සහ දවසේ ඉතිරි ඕනෑම දෙයක් සඳහා පාලනයවීමේ ඇති හැකියාවයි.

ඇමරිකාවේ පෝෂණවේදීන්ගේ සංගමය සහ අන්තර්ජාතික දින සඟරාවේ සංගමය, උදෑසන ආහාරය මධ්යයේ බිත්තර එකතුකරගැනීමත්, සන්ධ්යා භාගයට ඔබ ගන්නා ආහාර ප්රමාණයට බිත්තර අඩංගු කරගැනීමක් ඔබේ ශරීර බර සහ හැඩය රැකගැනීමට උපකාරී වෙනබව සදහන්

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *