හෘදයාබාධයකට එරෙහිව ක්‍රියාකරන ආහාර ගැන ඔබ දැනුවත්ද

ස්වභාවික ආහාර මගින් ඔබේ පද්ධතිවල ඉක්මනින් ක්‍රියාකරන බව ඔබ දන්නවාද? එසේ සාදාගන්නා අහාර වලින් ඔබේ ධමනි ආරාක්ෂා කරගැනීමට හැකි බව අපි ඔබට කියනව.

  1. අලිගැට පේර
    දිනපතා ඔබ ගන්නා අලිගැට පේර නිසා ඔබේ ශරීරයේ ලේ වල ඇති කොලස්ටරෝල් අගය ඉහල පහල දැමීමට (පහළ LDL හා ඉහල HDL) උපකාරීවන බව පෙන්වාදෙයි. HDL නම් කොලස්ටරෝල් රදවාගැනීමට උපකාරීවන අතර LDL ඒවා විනාශකිරීමට උපකාරීවේ.
  2. හාතාවාරිය
    හාතවාරිය නම් ධමනි පිරිසිදු කරන ආහාරයකි. එය රුධීර පීඩනය අඩු කිරීමට සහ හෘද රෝග ඇතිවිය හැකි රුධිර කැටිති වැලැක්වීම සදහාද උදව්වේ. මෙහි විටමින් K, බි 1, බී 2, C සහ ඊ දීර්ඝ ලැයිස්තුවක් සමග, තන්තු, සහ ඛනිජ ලවණ පිරී ඇත
  3. දෙළුම්
    මෙවා ධමනි වල රේඛාව සදහා ප්‍රතිඔක්සිකාරක ලෙස ක්‍රිරියා කරයි. එසේම මෙහි ශාක රසායනික ද්‍රව්‍ය අඩංගු වේ. දෙළුම් යුෂ, ඔබගේ රුධිර ගලායෑමට ධමනි විවෘත තබා ගැනීමට උපකාරී වන නයිට්රික් ඔක්සයිඩ් ශරීරයේ නිෂ්පාදනය කරයි.
  4. ගෝවා
    මෙවා ආහාරයට ගැනීමෙන් ඔබේ ධමනි වලට අවශ්‍ය කැල්සියම් තබාගැනීමට මෙන්ම විටමින් K පොහොසත් කිරීමට උපකාරිවේ. තන්තු ආහාරයක් වන මෙය කොලස්ටරෝල් මට්ටම අඩු කරගැනීමට පූර්ණ දායකත්වයක් දක්වයි.
  5. කහ
    මෙම කුළු බඩු ධමනි ඝනවීම වලක්වයි. රෝග ඇතිවීමට හේතුවන ධමනි ඝන වීම අඩුකර එහි ඇතිවන් දැවිල්ල ආදිය අඩුකිරීමට ක්‍රියාකරයි. ඔබේ කෑම වේලට කහ එකතු කරගැනීමෙන් රුධිරය කැටිකිරීම පහත දැමීම මෙන්ම ධමනි බිත්තිවලට සිදුවන හානි අඩුකරගැනීමටද පුළුවනි.
  6. කුරුදු
    මෙය රසවත් කුළුබඩුවක් වන අතර කොලොස්ටරෝල් අඩුකිරීමට උපකාරී වන්නකි. හෘදයේ සෞඛ්‍ය තත්වය වැඩිදියුණු කරගැනීමට මෙය වඩාත් ගුණදායකය.
  7. හරිත තේ
    හරිත තේ ආහාර දිරවීමේ දී කොලෙස්ටරෝල් අවශෝෂණය කිරීමට හේතුකාරක වේ. එක් එක් දිනකට කෝප්පයක් හෝ දෙකක් පානීය ඔබේ ලේ-ලිපිඩ මට්ටම වැඩි දියුණු කිරීම සහ ධමනි අවහිර අඩු කිරීමට උදව් විය හැක. හරිත තේ ඔබේ පරිවෘත්තීය සිරුරේ බර අඞු කිරීමට හෘද සෞඛ්‍ය මට්ටම වැඩි දියුණ කරගැනීමටත් උපකාරී වේ.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *