ඔබේ හිසකෙස් ඝන කමින් මෙන්ම දිගින් වැඩි කරගැනීම සදහා මිල කළනොහැකි පහසු ක්‍රම 10ක්.

ලොව දිගම කෙස් කලඹ මීටර් 5.627 ක් වේ. ඔබේ හිසකෙස්ද ඒසේ දිගු කර ගැනීමට අසීමිත වෙහෙසක් ඔබට දැරිය යුතුවේ. ඒහෙත් එතරම් දිගට ඔබේ හිස කෙස් වවාගත හැකිබවට ඔබට විශ්වාසද ? ඒසේනම් ඔබට ඔබේ හිසකෙස් සමාන්‍ය ප්‍රමාරණකින් හෝ වර්ධනයකරගැනීමට උවමනා නම් පහත ක්‍රම භාවිතා කරන්න. ඉක්මන් ප්‍රතිළුල ඔබට හිමිවේවි.

01.බී-12 විටමින් භාවිතා කරන්න.
ඔබ‌ට ඔබේ හිසකෙස් වර්ධනය කරගැනීමට නොහැකිනම් එයට හේතුව ඔබ සතුව විටමින් බී-12 නොමැතිවීමයි. ඒය ඔබේ හිසකෙස් වර්ධනීය සෞඛ්‍යයට අවශ්‍ය පෝෂණයක්වේ. බී-12 නැතිවීම නිසා ඔබෙගේ හිසේ කැසීම් සහ කැක්කුම් අතිවිය හැකිය. මෙය භාවිතයට පෙර වෛද්‍ය උපදෙස් ලබාගැනීම වඩාත් සුදුසු වේ.

02.ඔබේ හිස් කබල සම්බාහනය කරන්න.
හිස සම්බාහනය මගින් රුධිර සංසරණය වැඩි දියුණු කිරීමට උපකාරී වන අතර, හිසකෙස් කෙස්වලට රුධිරය වඩා හොඳින් ගලා යන අතර මෙය එහි වර්ධනය උත්තේජනය කරනු ඇත. මෘදු චලනයන් සමඟ සෑම පැත්තකින්ම ඔබේ ඇඟිලි තුඩු වලින් සම්බාහනය කරන්න. ඔබේ හිසකෙස් සේදීමේදී පවා ඔබට එය කළ හැකිය.

03.නිවැරදිව හිසකෙස් වේලාගන්න.
සේදීමෙන් පසු ඔබේ හිසකෙස් තුවායක් තුළ රදවා තැබීම නොකළ යුතුවේ. ඔබේ කොණ්ඩය වඩාත් බිඳෙනසුලු නිසා කිසිම අවස්ථාවක ඔබ එය අතුල්ලන්න එපා. අතුල්ලනවා වෙනුවට තුවායක් මිරිකා ගන්න. හිසකෙස් වලට එරෙහිව තුවා මෘදු ලෙස තද කර තෙතමනය ඉවත් කරන්න.

04.සිල්ක් කොට්ට මත නිදාගන්න.
කපු කොට්ට ඔබේ හිසකෙස් වලින් තෙතමනය ඇදගෙන වියලා දමයි. නමුත් සිල්ක් කොට්ටයක් භාවිතා කරන විට මෙය සිදු නොවේ. ඒ සමගම සිල්ක් කොට්ටය හිසකෙස් කැඩීම අඩු කරන අතර එමඟින් හානිය අඩු කරයි.

05.ඔබේ ponytail වෙනස් කරන්න.
ඔබ නිතිපතා ඔබේ කොණ්ඩය ponytail තබන්නේ නම්, ඔබ එහි පිහිටීම වෙනස් කළ යුතුය. එය අඩු ponytail ඒකක් බවට පත් කර ඔබේ කොණ්ඩය තදින් තද නොකරන්න. කාරණය නම්, ඔබ ponytail තදින් තද කළ විට, ඔබේ කොණ්ඩය අදින්න, එය ඉදිරියෙන් වැටීමට පටන් ගත හැකිය. එකම ස්ථානයක නිරන්තරයෙන් හිසකෙස් නැති වී එහි මුල් වලට හානි කිරීමටද ඔබට අවදානමක් ඇත. ඔබ වෙනත් තද කොණ්ඩා මෝස්තර වලට කැමති නම්, ඒවා ලිහිල් කර වරින් වර ඔබේ කොණ්ඩයට විවේකයක් ලබා දීම වඩා හොඳයි.

06.ඔබේ හිස්කබලේ සම ගැන සැලකිලිමත් වන්න.


අපේ හිස්කබලේ සම පිළිබදව ඔබේ මුහුණේ සම මෙන් සැලකිලිමත් විය යුතුයි. එමනිසා, ඔබට ගැලපෙන ඔබේ මුහුණු ආරක්ෂණ නිෂ්පාදන මොනවාදැයි සොයා ගැනීමට අවශ්‍යයි. ඔබේ සමට ගැලපෙන සංයුතිය මත පදනම්ව හිසකෙස් නිෂ්පාදන තෝරා ගන්න. ඔබේ හිස්කබල මොයිස්චරයිසින් කළ යුතු බවත් නිරෝගීව සිටීමට නිසි pH අගය තිබිය යුතු බවත් මතක තබා ගන්න.

07.සීතල වතුරෙන් මෙයට පිළියමක්.
ඔබේ හිසකෙස් සේදීමෙන් පසු සීතල වතුරෙන් නැවත . එය හිසකෙස් ශක්තිමත් කිරීමට සහ සෞඛ්‍ය සම්පන්න කිරීමට උපකාරී වේ. ඊට අමතරව, එය ඔබේ කොණ්ඩයට දීප්තියක් එක් කර එය වඩාත් සුමට කරයි.සෝදාහරින්

08.ඔලිව් ඔයිල් භාවිතා කරන්න.


ඔලිව් තෙල් හිසකෙස් හොඳින් පෝෂණය කරයි. එය ප්‍රතිඔක්සිකාරක සහ විටමින් ඊ වලින් පොහොසත් ය. එය හිසකෙස් වර්ධනයට, දිලිසෙන සහ මෘදු බවට පත් කිරීමට හොඳ ය. තෙල් 1/4 කෝප්පයක් ගෙන මිනිත්තු කිහිපයක් සම්බාහනය කිරීමෙන් හිස්කබලට හා හිසකෙස් වලට අතුල්ලන්න. ඔබේ හිස තොප්පියකින් ආවරණය කර විනාඩි 15-30 අතර කාලයක් තබා ෂැම්පූ වලින් සෝදා හරින්න. ඔබට ඔලිව් තෙල් පොල් හා එ cast රු තෙල් හා ගම්මිරිස් සහ ඉඟුරු සමඟ මිශ්‍ර කළ හැකිය.

09.ඔබේ හිසකෙස් තෙතමනය කරන්න.


ඔබේ හිසකෙස් හොඳ වර්ධනයක් සඳහා සහ එහි බාහිර පෙනුම වැඩි දියුණු කිරීම සඳහා මොයිස්චරයිස් කළ යුතුය. බිත්තර කහ මදය ඔබට උපකාරී වේ. හිසකෙස් මොයිස්චරයිසින් කිරීමට උපකාරී වන ලෙසිතින් බිත්තර කහමද තුල අඩංගු වේ. බිත්තර 2 ක් සහ ලෙමන් යුෂ බින්දු කිහිපයක් භාවිතා කරන්න. පෙණ ඒන තෙක් සුදුළුනු සමග ඒවා මිශ්ර කරන්න. හිසකෙස් සඳහා ආලේප කර තොප්පියකින් ආවරණය කරන්න. මිශ්රණය පැය භාගයක් පමණ තබා, පසුව සිසිල් ජලයෙන් සෝදාහරින්න.

10.ඔබේ ආහාර වේල පාලනය කරන්න.


ඔබේ හිසකෙස් නිරෝගී වීමට නම්, ඔබේ සෞඛ්‍යය ගැන අභ්‍යන්තරයේ සිට සිතා බැලිය යුතුය. මේ සඳහා ඔබ ප්රයෝජනවත් මූලද්රව්ය සහ ඛනිජ ලවණ ආහාරයට ගත යුතුය. ප්‍රෝටීන් (මාළු, මස්, බෝංචි වැනි) සහ විටමින් ඒ සහ සී (කැරට්, පැඟිරි පලතුරු සහ වට්ටක්කා වැනි දේ) අඩංගු ඔබේ ආහාරයට වැඩි ආහාර ප්‍රමාණයක් එකතු කළ හැකිය. සජලීයව සිටීමට වග බලා ගන්න.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *