දරුවන් කිහිප දෙනෙකු සිටින ඕනෑම නිවසකට උස් හඬවල්, දොරගුළු ගැසීම්, සහ බොහෝ දබර කිරීම් සහ කෑගැසීම් අපේක්ෂා කළ හැක. දරුවන්, සහෝදර සහෝදරියන් වශයෙන් බොහෝ හේතු නිසා රණ්ඩු වෙනවා. ඔවුන් කුසගින්නෙන්, වෙහෙසට පත් විය හැකිය, නැතහොත් එකිනෙකා කම්මැලි විය හැකිය. දරුවන් 2ක් හෝ වැඩි ගණනක් සිටින ඕනෑම දෙමව්පියෙකුගෙන් විමසන්න, විනිශ්චය කිරීම දෙමාපියන්ගේ කොටසක් බවට ඔවුන් එකඟ වනු ඇත. සහෝදර සහෝදරියන් දෙමාපියන්ට ආතතිය ඇති කරන අතරම, සහෝදර සහෝදරියන් එකිනෙකාට ආදරය කිරීම සහ පිළිකුල් කිරීම අතර පැද්දීම සාමාන්ය දෙයකි.
- 1. මැදිහත් විය යුත්තේ කවදාද සහ ඔවුන්ව තනි කළ යුත්තේ කවදාද යන්න දැන ගන්න.
ප්රචණ්ඩත්වය, හිරිහැර කිරීම සහ ශාරීරික ආරවුල් වල වෙනත් සලකුණු අංකුරෙන් ඉවත් කළ යුතුය. කිසිම සටනක් එකිනෙකාට පහර දීම සාධාරණීකරණය කළ නොහැක. නමුත් තර්කය තරමක් මෘදු නම් සහ ළමයින් එය හසුරුවන බවක් පෙනෙන්නට තිබේ නම්, කලබල වීමට අවශ්ය නැත. අධ්යයනයන් පවසන්නේ රණ්ඩු සරුවල් විසඳා ගන්නා දරුවන් අනාගතයේදී ඉවසිලිවන්ත වැඩිහිටියන් බවට පත් වන බවයි. එමෙන්ම එක් අධ්යයනයකින් පෙන්වා දෙන්නේ එය ඔබව වඩා හොඳ පුද්ගලයෙකු බවට පත් කිරීමට පවා හැකි බවයි.
එමනිසා, ඊළඟ වතාවේ ඔබේ දරුවන් රණ්ඩු වන විට, ඝෝෂාකාරී ලෙස පවා, ශාරීරික තර්ජනයක් හෝ හිරිහැරයක් නොමැති තාක් කල් ඔවුන්ට එය නිරාකරණය කිරීමට ඉඩ දෙන්න.
- 2. මැදිහත් වන්න, නමුත් විනිශ්චය නොකරන්න.
දෙමව්පියෝ විදියට අපි අපේ දරුවන්ට එකසේ ආදරෙයි. නමුත් සමහර විට, ළමයින් රණ්ඩු වන විට අපට සමාන සැලකිල්ලක් දැක්වීමට නොහැකි විය හැකිය. ඔබ නොදැනුවත්වම, එක් දරුවෙකුගේ පැත්ත අනෙක් අයට වඩා ගනිමින්, ක්රියාවලියේදී ඊටත් වඩා අමනාපයක් ඇති කරයි.
සටන කැත වන අතර ඔබ ඇතුළට ගියහොත්, පැත්තක් නොගන්න. ඒ වෙනුවට, එය ඔවුන් අතරේ කතා කිරීමට දරුවන් දිරිමත් කරන්න. ගැටලුව කුඩා, මධ්යම හෝ ඉතා විශාල ලෙස හඳුනා ගන්න. ගැටලුව සඳහා විසඳුම් සෙවීමට සහ ඔවුන් විසින්ම එකඟතාවකට පැමිණීමට උපකාර කරන ලෙස ඔබේ දරුවන්ගෙන් ඉල්ලා සිටින්න.
- 3. පසුව නැවත බැලීම සඳහා එහි පින් එකක් දමන්න.
ළමයින් වැඩිහිටියන්ට වඩා ඉක්මනින් කෝපයට පත් වේ, නමුත් මෙයින් අදහස් කරන්නේ ඔවුන් ඉක්මනින් ඉදිරියට යාමට සහ ඒ සියල්ල අමතක කර දැමීමට ඉක්මන් වන බවයි. සර්විස් කරන රිසාල්ට් නැතුව වාදයක් යනවා පේනවා නම් පොරට පිනක් දාන්න.
විවේකයක් ගැනීමට, යම් ඉඩක් ලබා ගැනීමට සහ එකිනෙකා සමඟ සටන් කිරීමට කාලය ගත කිරීමට දරුවන්ට කියන්න. ටික වේලාවක් වෙනත් දෙයක් කිරීමට ළමයින්ව සම්බන්ධ කරන්න. ටිකක් පසුව මාතෘකාව නැවත බලන්න, දේවල් සන්සුන් වන විට සහ දරුවන්ට ඔවුන්ගේ පුපුරන සුලු හැඟීම් අමතක වී ඇත.
- 4. දරුවන්ට පිටතට යාමට ඉඩ දීම.
මුලින්ම රණ්ඩු සරුවල් වළක්වා ගැනීම සඳහා සිසිල් ක්රමයක් නම්, දරුවන්ට පිටතට යාමට ඉඩ දීම, ව්යායාම කිරීම සහ වාෂ්ප ටිකක් පිපිරවීමයි. වසංගතය සමඟ, ළමයින් දිගු කලක් ගෘහස්ථව එකට එකතු වී ඇත. ඔබ කම්මැලිකමේ සලකුණු දුටුවහොත්, උද්යානයේ බෝල සෙල්ලම් කිරීමට හෝ ඔවුන්ගේ බයිසිකල් පදින්නට ඔවුන්ගෙන් ඉල්ලා සිටින්න. ඔබට වෙලාවක් ඇත්නම් ඔවුන් හා එක්වන්න.
ශාරීරික ව්යායාම සමඟ වාෂ්පයෙන් දැවී ගිය දරුවෙකු සටන් කිරීමට ඇති ඉඩකඩ අඩු වන අතර උණුසුම් ආහාර වේලක් ගැනීමට සහ ගුණාත්මක කාලයක් ගත කිරීමට වැඩි උනන්දුවක් දක්වයි.
- 5. එක් එක් දරුවා සමඟ තනි තනිව කාලය ගත කරන්න.
හුණු සහ චීස් වැනි සෑම දරුවෙකුම වෙනස් ය. ඔබ ඔබේ දරුවන්ට සමානව සැලකිය යුතු නැත, නමුත් ඔබ ඔවුන්ට සාධාරණ ලෙස සැලකිය යුතුය. කෙනෙකුට චිත්රපටයක් නැරඹීමට අවශ්ය නම්, අනෙකා පොතක් සමඟ ගුලි වී සිටීමට අවශ්ය නම්, ඔවුන්ට ඔවුන්ගේ මට කාලය ලබා දෙන්න. ත්යාග සහ ත්යාග සඳහා, ඔබ සෑම දරුවෙකුටම එකම දේ වෙනුවට ඔවුන් කැමති දේ ලබා ගැනීමට වග බලා ගන්න.
විවිධ වයස්වල සහ ස්ත්රී පුරුෂ භාවයේ සිටින දරුවන්ට ඔවුන් ඔබ සමඟ එකින් එක කතා කිරීමට කැමති ගැටලු සමූහයක් තිබිය හැක. සෑම දරුවෙකුටම මවක්, පියෙක් හෝ භාරකරුවෙකු ලෙස කාලය වෙන් කරන්න. පවුල් බැඳීම් වඩාත් සමීප කිරීමට ඔබ දෙදෙනා කැමති දේ කරමින් ඔවුන් සමඟ කතා කරන්න හෝ කාලය ගත කරන්න.
- 6. එම විනයම කරන්න.
ඔබ පැත්තක් නොගෙන හෝ ඕනෑවට වඩා මැදිහත් නොවිය හැකි නමුත්, ඔබ දෙමාපියෙකු ලෙස හික්මීම කළ යුතු අවස්ථා තිබේ. සටන ආරම්භ කළේ කවුද යන්න අමතක කරන්න. සහෝදරයන් රණ්ඩු වන විට සහ විට, ඔවුන් සියල්ලන්ටම එක හා සමානව හික්මවන්න. කාලය අවසන් වීම, බිම තැබීම, ඔවුන්ගේ හැඟීම් ලිවීම, රැකියා භාජනයෙන් ගෙදර දොරේ වැඩ තෝරා ගැනීම; ඔබ සහ ඔබේ පවුලේ ගතිකත්වය සඳහා ක්රියා කරන ඕනෑම දෙයක්.