2013 දී ලොව පුරා ව්යාජ භාණ්ඩ ඩොලර් බිලියන 461 ක් විය. Nike යනු ගෝලීය වශයෙන් වඩාත්ම ව්යාජ සන්නාමය වන අතර Ray-Ban, Rolex, Supreme, සහ Louis Vuitton ලොව පුරා වැඩියෙන්ම පිටපත් කරන ලද සන්නාම වේ. තවද සමහර පිටපත් මුල් පිටපත්වලට බොහෝ දුරට සමාන වුවත්, ඔබ දැනගත යුතු යැයි අපි සිතන සුළු වෙනස්කම් තිබේ.
1. Nike Shoes.

නයික් එයාර් සපත්තු ව්යාජ නිෂ්පාදකයින්ට අනුකරණය කළ නොහැකි වයනයක් ඇත. මෙයට හේතුව ඒවායේ ද්රව්ය වෙනස් වන අතර ඒවායේ උපාංගද වෙනස් වීමයි. මේ අනුව, අව්යාජ නයික් සපත්තු වලදී, ව්යාජ ඒවා තුළ නැති වී යන සම් වල තද බව ඔබට පෙනෙනු ඇත. ඔබ සපත්තු වල සමමිතිය ද පරීක්ෂා කිරීමට අවශ්ය වනු ඇත. යමක් අසමමිතික ලෙස පෙනේ නම්, එය ව්යාජ නිෂ්පාදනයක් විය හැකිය.
2. Ray-Bans.

ප්ලාස්ටික් රාමු සහිත අව්යාජ රේ-බෑන් කාච එක් සම්පූර්ණ කැබැල්ලකින් සාදා ඇත. එය ලෝහ රාමුවක් නම්, මධ්යම කොටස පිළිවෙලට පෙනෙන අතර කුඩා විස්තර තිබිය හැකි නමුත් නෙරා ඇති ලකුණු නොමැත. බොහෝ විට, කාච සැබෑ වීදුරු වලින් සාදා ඇත, නමුත් සමහරක් ප්ලාස්ටික් වලින් සාදා ගත හැකිය. ඔබේ ඒවායින් එකක් දැයි දැන ගැනීමට, නිෂ්පාදකයාගේ නිල වෙබ් අඩවියට යන්න. දකුණු කාචයේ ඉහළ දකුණු කෙළවරේ, ඔබට රේ-බෑන් ලාංඡනයේ ශිලා ලිපිය සොයාගත හැකිය. එය කාචයේ මතුපිට කැටයම් කර ඇති බැවින් එය මකා දැමිය නොහැක. විහාරස්ථානවල පිටත, නිෂ්පාදකයා විස්තර කරන ශිලා ලිපියක් ද තිබිය යුතුය. ඊට අමතරව, අයිතමයේ අනුක්රමික අංකය සාමාන්යයෙන් වම් පැත්තේ සහ නිෂ්පාදන රට දකුණු පැත්තේ ඇත.
3. Fila Shoes.

ඔබ ඔබේ ෆිලා සපත්තුවේ “F” අක්ෂරය දෙස බැලුවහොත්, මැහුම් වල යම් අක්රමිකතාවයක් ඇති බව ඔබට පෙනෙනු ඇත. සියලුම මුල් ෆිලා සපත්තු මත මෙය සම්පූර්ණයෙන්ම සාමාන්යයි. සාමාන්ය නොවන දෙය නම් ඉහළ දාර දෙකෙහි “F” අකුර සැබවින්ම තියුණු වීමයි. ව්යාජ සපත්තු මත, මෙම දාර පාහේ ලාංඡනය වටා ඇති චතුරස්රය ස්පර්ශ වන අතර, එය එසේ නොවිය යුතුය. ඊළඟට, ඇඟිලි තොප්පිය, විශේෂයෙන් ඉදිරිපස සිදුරු පිළිබඳ විස්තර බලන්න. එක් එක් කුහරය අතර එකම දුරක් තිබිය යුතුය, නමුත් එසේ නොවේ නම්, ඔබ බොහෝ විට ව්යාජ සපත්තු යුගලයක් මිලදී ගෙන ඇත. මීට අමතරව, විලුඹ ලාංඡනය සම්පූර්ණයෙන්ම වෙනස් විය හැකිය. මුල් සපත්තු මත, එම ලාංඡනය දිවේ ඇති ලාංඡනයට සමාන වේ.
4. Burberry scarf.

අව්යාජ ස්කාෆ් සෑම විටම හොඳින් අර්ථ දක්වා ඇති රේඛා සහ ඝන වයනය ඇත. ස්කාෆ් එකක ඇති වාටිය නූල් හොඳින් රෝල් කර පරතරයකින් තැබිය යුතුය, ඒවා ස්පර්ශ කරන විට ඒවා කඩා වැටෙන්නේ නැත. ලිපියට අමුණා ඇති ලේබලයේ වෙළඳ නාමය විශාල අකුරින් ලිවිය යුතුය. එසේම, ලේබලය නිෂ්පාදනය කරන රට සහ ස්කාෆ් සංයුතිය පිළිබඳ තොරතුරු අඩංගු විය යුතුය.
5. Gucci Handbags.

පළමුව, ඔබ ඔබේ බෑගයේ ඉදිරිපස ඇති “G” දෙක පරීක්ෂා කළ යුතුය. G’s වල serifs දිගු හා සිනිඳු පෙනුමක් තිබිය යුතු අතර ඝන නොවිය යුතුය. එසේම, G හි වටකුරු කොටස පරිපූර්ණ ඕවලාකාර විය යුතු අතර උල් නොකළ යුතුය. ලාංඡනය නොපැහැදිලි ලෙස පෙනේ නම්, එය බොහෝ විට ව්යාජ ය. නියම Gucci බෑගයක මැහුම් පවා ඇති බැවින් මැහුම් දෙස හොඳින් බලන්න. ඔබේ බෑගයේ මැහුම් තැන්වල අසමාන ලෙස පෙනේ නම් හෝ බෑගයටම වඩා වෙනස් වර්ණයක් තිබේ නම්, ඔබ එය ව්යාජ එකක් යැයි උපකල්පනය කළ යුතුය.
6. Supreme sweatshirt.

හිස් වැසුම් නැති ස්ෙවට් ෂර්ට්, තද රතු ලේබල් දෙකක් ඇත. පළමු, විශාල, රවුමක R අකුර සමඟ වෙළඳ නාමයේ නම ලියා ඇත. දෙවනුව, ඔබ නිෂ්පාදනය කරන රට සොයා ගනු ඇත: කැනඩාව. අභ්යන්තර ලේබලය මත අයිතමය යකඩ නොකිරීමට නිර්දේශයක් තිබිය යුතුය, ඔබට රැකවරණ උපදෙස් සොයාගත හැකිය. අනුරූ නිෂ්පාදකයින් බොහෝ විට මෙම විස්තරය අමතක කරයි. එම්බ්රොයිඩර් ලාංඡන සහිත ස්ෙවට්ෂර්ට් මත, රතු කොටසෙහි අකුරු පිහිටීම ඒකාකාරී විය යුතු අතර, දෙක අතර දුර ප්රමාණවත් විය යුතුය. ඔබ අව්යාජ ස්ෙවට් ෂර්ට් එක ඇතුළට හරවන්නේ නම්, ලාංඡනයේ පිටුපස සුදු නූල්වල සිහින් දැලක් ඔබට පෙනෙනු ඇත. සුප්රීම් එහි ස්ෙවට් ෂර්ට් වල හිස්වැසුම් සම්පුර්ණ කරන්නේ පැතලි ලේස් වලින් පමණක් වන අතර ඒවා කෙළවරේ ප්රවේශමෙන් බැඳ ඇත. රවුම් ලේස්, කෙළවරේ පුළුස්සා දැමීම හෝ විවිධ වර්ගයේ අවසන් කිරීම් සහිත ලේස් ව්යාජ ලෙස සලකනු ලැබේ.