සම්භාව්ය ආචාර විධි රීති සහ සිනමා ශාලා, පුස්තකාල, ආපනශාලා සහ ගුවන් යානා වල අප අනුගමනය කරන නීති අතර – අපි දිනපතා මතක තබා ගත යුතු බොහෝ දේ ඇත. කෙසේ වෙතත්, අපි බොහෝ විට එක් වැදගත් දෙයක් නොසලකා හරිමු. අපි හැමෝම කැමතියි අපේ අමුත්තන් අපව බලන්න එන විට ඔවුන් සතුටු වෙනවා දකින්න, නමුත් ඇත්ත වශයෙන්ම, අපි බොහෝ විට මෝඩ සහ වැරදි සිදුකරන අතර එමඟින් අප දෙස බලන මිනිසුන් කලකිරීමට පත් විය හැකිය.
අද I Love You හි අපි මිනිසුන්ට ආරාධනා ප්රතික්ෂේප කළ හැකි සත්කාරක වැරදි ගැන කතා කිරීමට තීරණය කළෙමු. අපගේම අත්දැකීම් විශ්ලේෂණය කිරීමෙන් පසු, අප කිසි විටෙකත් නොකළ යුතු දේ අපි ඉගෙන සොයාගත්තෙමු.
01.ගෘහ භාණ්ඩ පිරිසිදු නොකිරීම

ඔබ යමෙකු හමුවීමට ගොස්, තේ කෝප්පයක් සමඟ සෙටියක් මත වාඩි වී, පැයකට පසු නැඟිට ඔබේ ඇඳුම් ලොම් තට්ටුවකින් වැසී ඇති බව දුටු විට එය ඇත්තෙන්ම අප්රසන්න බව ඔබ එකඟ වනු ඇත. ඔබ එදිනම සවස වෙනත් කෙනෙකු හමුවීමට සැලසුම් කර ඇති නමුත් අමතර ඇඳුම් නොතිබිය හැකිය.
ඇත්ත වශයෙන්ම, සුරතල් සතුන් පරිපූර්ණව ජීවත් වන නිවසක් පිරිසිදුව තබා ගැනීම පහසු නැත. නමුත් අමුත්තන් පැමිණීමට පෙර සියලුම මතුපිට පිරිසිදු කිරීම වඩා හොඳය.
02.ඔවුන්ගේ මනාපයන් ගැන මිනිසුන්ගෙන් විමසන්නේ නැත

අපෙන් සමහරක් සීනි නොමැතිව හරිත තේ පානය කරන අතර සමහරු ක්රීම් සමඟ කෝපි වලට කැමතියි, තවත් සමහරු උණුසුම් බීම කිසිසේත් පානය නොකරති. අමුත්තන්ට ඔවුන් අකමැති දෙයක් කෝප්පයක් පිරිනැමීම ඇත්තෙන්ම අපහසුයි. අනික රළු වෙන්න ඕන නැති නිසා බෑ කියන්නත් බෑ. මෙවැනි තත්වයන් වලක්වා ගැනීම සඳහා, ඔබේ අමුත්තන්ගෙන් ඔවුන් පානය කිරීමට කැමති කුමක්දැයි විමසීම වඩා සුදුසුයි.
03.ආහාර පිරිනැමීම

වඩාත්ම අප්රසන්න දෙය නම් සත්කාරකයින් ඔවුන් පිරිනමන දෙයක් අනුභව කිරීමට බල කරන විටය. තවද ඔබ ආහාර වේල අවසන් කරන විට, ඔවුන් ඔබට තවත් දේ පිරිනමන අතර ඔබට යාමට කෑම ටිකක් දීමට පවා අවශ්ය විය හැක. නමුත් සෑම කෙනෙකුටම එකම රසය, ආහාර පුරුදු සහ කාලසටහන් නොමැත. මතක තබා ගත යුතු කරුණක් නම්, එක් අයෙකුට එක දෙයක් පිළිගත හැකි නම්, සෑම කෙනෙකුම එසේ යැයි අදහස් නොකරන බවයි.
04.බිම පිරිසිදුව තබා නොගැනීම

කුඩා දරුවන් ඔබේ ස්ථානයට පැමිණෙන්නේ නම් මෙය විශේෂයෙන් වැදගත් වේ. ළමයින් බොහෝ විට බිම සෙල්ලම් කරති, ඔවුන් බඩගාගෙන එහි වැතිර සිටිති, තම දරුවාගේ ඇඳුම් සියල්ලම හිසකෙස් හා අපිරිසිදු බව තේරුම් ගැනීම ඔවුන්ගේ මවට ඉතා අප්රසන්න වනු ඇත. එමනිසා, දරුවෙකු ඔබේ නිවසට පැමිණෙන්නේ නම්, බිම සැබවින්ම පිරිසිදු බවට වග බලා ගන්න.
05.නානකාමර පිරිසිදු කරන්න.

නානකාමරය නොසලකා හැරීම වැසිකිළියේ ෆ්ලෂ් බොත්තම ක්රියා නොකරන බව හෝ ඔබේ අත් සේදීමට උණු වතුර නොමැති බව ඔබට වැටහෙන විට එය ඉතා අපහසුය. නැත්නම් වැසිකිලි කඩදාසි නොතිබිය හැකිය! බොහෝ අය එකඟ වන පරිදි මෙය එතරම් ප්රසන්න නොවේ. අප්රසන්න තත්වයන් වළක්වා ගැනීම සඳහා නාන කාමරය සහ වැසිකිළිය සමඟ ඇති ඕනෑම ආකාරයක කරදරයක් ගැන අමුත්තන්ට අනතුරු ඇඟවිය යුත්තේ එබැවිනි. එසේම, නාන කාමරය පිරිසිදු බවට වග බලා ගන්න.
06.උයන්න උදව් කරන්න කියලා

ඔබ යමෙකුගේ ස්ථානයකට ගොස්, ඔබ කතා කිරීමට පටන් ගෙන, පසුව ඔවුන් ඔබෙන් ඉල්ලා සිටින බව සිතන්න … මාළු ටිකක් පිරිසිදු කරන්න. එය විහිළුවක් ලෙස පෙනේ, නමුත් එය සැබවින්ම සිදුවිය හැකිය. නිවසට එන අමුත්තන්ගෙන් වැඩ ගැනීම ඉතා ආචාරශීලී නොවේ, එබැවින් එවැනි තත්වයන් වළක්වා ගැනීම වඩා හොඳය.
07.තෑගි අරන් යනවා
කෙනෙකු සිටින තැනට හිස් අතින් පෙනී සිටීම එතරම් විනීත නොවේ. ඒ නිසා අපි බේකරියකට ගිහින් හොඳම කේක් එක සත්කාරකයන්ට පූජා කරනවා. එවිට ඔවුන් ඔබට කේක් සඳහා ස්තුති කර ඔබට කෑල්ලක් ලබා නොදී එය ශීතකරණයේ තබනු ඇත! තෑග්ගක් නිසා කවුරුත් මොකුත් කියන්නේ නැහැ, නමුත් එය එතරම් ආචාරශීලී නොවේ. අමුත්තන් ඔබේ ස්ථානයට ගෙන එන ආහාර ඉවතට නොදැමීම වඩා හොඳය.
ඔබ කවදා හෝ ආගන්තුකයෙකු ලෙස යම් අපහසුතාවයකට පත් වී තිබේද? පහත අදහස් දැක්වීමේ කොටසේ ඔවුන් ගැන අපට කියන්න!